POPIS LEKCÍ

Připravili jsme pro Vás nové skupinové lekce, jejich aktuální rozpis naleznete zde na naší webové stránce a Facebookové stránce: Fitness Kasárna Přelouč, kde můžete sledovat aktuální dění a případné změny v programu.

Při první návštěvě u nás máte nyní jakoukoliv lekci zdarma, Vámi zvolenou skupinovou lekci si můžete rezervovat na tel. čísle 777 300 100 nebo přes rezervační formulář. Pro objednání on-line je třeba mít zakoupenou permanentku, nebo složený kredit 100 Kč. Poprvé si tedy hodinu zamluvte telefonicky, mailem či zprávou přes Facebook.

Nabídka skupinových lekcí:

FIT BALL

Zdravé cvičení na velkých míčích pro začátečníky i pokročilé pro posílení všech svalových skupin včetně hlubokého stabilizačního systému.

Jeho zátěž umožní provádět pestrou škálu dynamických cviků zpevňujících a tvarujících postavu. Fitball fitness je převzato z rehabilitace a proto se v něm uplatňuje množství prvků, které zlepšují stabilitu a ohebnost páteře a naučí správnému a hlubokému dýchání.

Zaměření lekce: balanční cvičení pro posílení především hlubokého stabilizačního systémU.

STEP AEROBIK

Je jednou z oblíbených forem aerobiku, spočívá ve vertikálním tréninku, kdy cvičenci vystupují na step. Při pravidelném cvičení formujeme dolní polovinu těla, zejména oblast hýždí a stehen. Při step aerobiku dochází k vyšší spotřebě energie a přitom k nižšímu zatížení kloubního systému dolních končetin a páteře než třeba při běhu. Dochází ke zlepšení stavu kolenních kloubů, zpevnění vazů, působí preventivně proti vzniku křečových žil.

BODY FORM

Posilovací prvky jsou vkládány do jednoduché choreografie, posiluje se s činkami, expandery a dalším náčiním s cílem tvarovat tělo a především problémové partie. Lekce je kombinovaná a po 20 – 30 minutách aerobního bloku začíná posilovací část lekce, ve které se posilují hlavní svalové skupiny. Na závěr lekce se posilované svaly protahují. Vhodné pro začátečníky i pokročilé.

TRX

TRX je unikátní závěsný systém, který slouží ke cvičení s vlastní vahou těla. Zátěž si každý přizpůsobuje individuálním nastavením polohy těla vůči zemi. Principem tréninku je zavěšení jedné části těla do popruhů, přičemž druhá část zůstává v kontaktu s podložkou. Cvičení na TRX buduje sílu, rovnováhu, aktivuje tělesné jádro a zlepšuje flexibilitu.

TRX vám přinese maximální výsledky v minimálním čase. Pomocí funkčních pohybů a dynamických poloh pracujete na zpevnění tělesného jádra, zvýšení kondice a komplexním posílení svalů celého těla.

TRX je vhodné pro začátečníky i profesionální sportovce bez ohledu na věk a pohlaví – každý si může zvolit individuální zátěž.

FLY PILATES v nízkých sítích

Cvičení Pilatesových cviků za pomoci sítě ay fly, která je zavěšena těsně nad zemí a tím pomáhá dosáhnout lepších výsledků při cvičení, podobně jako na strojích pro Pilates. Lekce jsou vhodné například pro jedince, kteří trpí strachem či nevolností ve vyšších sítích.

AY FLY

Jedná se o cvičení v houpací síti. Toto cvičení je určeno pro všechny generace. Je to jediné cvičení kde dochází k dekompresi páteře (tzn. uvolnění svalů kolem páteře), zvýšení pohyblivosti, upravuje skoliozu, dodává vitální energii, redukuje nadváhu, zlepšuje postavu, podporuje kardiovaskulární činnost a neposlední řadě posiluje svaly, kosti a vazy.

Jedinečná šance vyzkoušet toto nepříliš rozšířené cvičení ve Fitness Kasárna!

PILATES

Pilates je cvičební systém, který rovnoměrně posiluje tělo a zlepšuje jeho držení. Důraz je přitom kladen na správné dýchání, koncentraci, kontrolu pohybů, přesnost a plynulost cviků. Cviky se zaměřují na posílení tzv. středu těla – CORE (oblast beder, břicha od pupku dolů a hýždí), ze kterého všechny pohyby vycházejí. Existují různé varianty: relaxační, s míčem, s obručí, atd.

Motto: Po deseti lekcích se budete lépe cítit, po dvaceti lekcích budete lépe vypadat, po třiceti lekcích budete mít nové tělo.

FUNKČNÍ KRUHOVÝ TRÉNINK

Zahrnuje cviky pro zdraví, pohyblivost a pružnost. Posilujeme s vlastní vahou, na TRX, s Kettlebellem, s velkou činkou, na bosu atd. Cvičení je aerobní i anaerobní, posiluje jádro těla (Core), vyrovnává svalové dysbalance. Dále spojuje silový intervalový trénink se strečinkem a relaxačními cviky. Pestré, zábavné a zdravé cvičení pro všechny věkové i výkonnostní kategorie.

FYZIO FITNESS

Pokud cvičit začínáte a nejste si jisti správným provedením cviku, je tato lekce určena právě Vám. Můžete ji chápat jako „přípravku“ na kondiční posilování ve fitness centru, nebo můžete u tohoto cvičení zůstat, pokud raději cvičíte ve skupině.

Naučíte se vnímat vlastní tělo díky kombinacím základních tahových a tlakových fitness cviků – mrtvý tah, dřep, přítah v předklonu, bench press, tlak nad hlavu atd… U těchto cviků budeme trénovat jejich ideální provedení, abychom dosáhli svalové souhry a učinili tak pohyb co nejekonomičtější a nejzdravější Ze začátku s lehkou pomůckou, která nahradí osu nebo závaží …

Cvičení je vhodné jako „přípravka“ pro kondiční posilování ve fitnessa pro všechny, kteří chtějí cvičit správně, účinně a zdravě!

TABATA

Tabata je velmi moderní kardiovaskulární cvičení, pojmenované po japonském lékaři Izumi Tabatovi, které prokazatelně zlepšuje výkonnost ve velmi krátkém čase. Při této náročné formě intervalového tréninku, kdy poměr práce a odpočinku je rozdělen v poměru 2:1, se v základní podobě daný cvik či kombinace cvičí v maximální intenzitě 8x 20 sekund s pauzami 10 sekund. Tabata rozvíjí nejen svalovou sílu, ale i vytrvalost. Toto vysoce intenzivní cvičení zvyšuje kondici mnohem efektivněji, než cvičení vytrvalostní, ale je velmi vysilující a proto není vhodné pro úplné začátečníky.

MASTER JUMP

Master Jump® je obchodní registrovaná známka pro cvičení na profesionálních trampolínách. Dynamika praktické lekce je podtržena taneční hudbou s minimem choreografických celků – i proto je každá lekce snadno zvládnutelná pro ženy i muže a téměř každého člověka bez zdravotního omezení. Lekce jsou zaměřeny na stabilitu, koordinaci, vzpřímené držení těla, sílu a výbušnost s minimem přestávek, probíhající celé v aerobním pásmu pro co nejefektivnější spalování tukové složky.

Trampolíny používané v programu Master Jump® jsou odebírány od výhradního dodavatele originálních trampolín sloužících pro tento druh cvičení.

PLOCHÉ BŘICHO

Tato lekce je určena začátečníkům i středně pokročilým cvičencům, ženám a dívkám i mužům, kteří chtějí posílit břicho, zpevňovat pánevní dno a odstranit bolesti v oblasti beder. Vhodné také pro ženy, které plánují rodičovství nebo jsou po porodu.
Na této cvičební lekci se naučíte správně posilovat břišní svaly nejen ty povrchové, ale hlavně hluboké – teprve jejich zpevněním lze docílit plochého břicha.

BŘICHO ZADEK

Lekce BŘICHO/ZADEK jsou zaměřené na formování celého těla, především na problematické partie břicha a hýždí. Při lekci rovnoměrně zpevňujete a formujete postavu, hodina spojuje spalovací dynamické cvičení s posilováním.
Cvičíte s vahou vlastního těla i s využitím posilovacích pomůcek. Docílíte zpevnění, zformování i výrazného posílení a protažení.

Cvičení je vhodné pro všechny, začátečníky i pokročilé, kteří chtějí zpevňovat a tvarovat problémové partie. Při pravidelných návštěvách docílíte pevnější, vytvarované postavy a protažení zkrácených svalů.

BOSU

Lekce, u které se cvičí na jedinečné balanční polokouli – Bosu. Bosu je „nafukovací „půlbalón“, na kterém můžeme cvičit jak na straně „měkké“, tak na straně „tvrdé“, což nám nabízí takřka neomezené množství variant pohybu. Při cvičení se tělo musí vypořádat s nestabilní základnou a tím pádem se musí výrazně zapojovat hluboký stabilizační svalový systém. Cvičení na Bosu má původ v rehabilitaci, kde se tato pomůcka začala užívat poprvé. Lekce začíná aerobním dynamickým zahřátím, následuje série posilovacích a balančních cviků, zaměřených na celé tělo. Bosu můžeme využít k silovému, vytrvalostnímu, zdravotnímu i rehabilitačnímu tréninku. Tyto lekce jsou výborné nejen na hubnutí, ale jsou přínosné i ze zdravotního hlediska.

Zaměření lekce: komplexní balanční cvičení pro lepší kondici, funkci svalů i spalování tuků, vhodné pro začátečníky i pokročilé. Výborný trénink pro sportovce!

DANCE MIX

Lekce je inspirována Zumbou, která je vhodná pro všechny věkové a váhové skupiny. Při tomto druhu pohybu šetříme klouby díky nahrazení „skákacích“ prvků těmi tanečními a je vhodná i pro ty, kdo s pohybem začínají. Během lekce si zatančíme několik sestav různých rychlostí i obtížností za doprovodu latinsko-amerických rytmů i rádiových a filmových hitů posledních let. Sestavy se během několika týdnů nebudou měnit, zlepšení uvidíte každou další hodinu. Cíl je jasný – rozvlnit boky, vyčistit hlavu a vykouzlit úsměv na tváři. Neseďte doma, jde se tančit!